Jak to robią w Łodzi?

Trafiłam przypadkiem na kampanię zrealizowaną w Łodzi, na zlecenie NFZ. Co prawda cała akcja miała miejsce w zeszłym roku, ale na pewno zgodzicie się, że temat jest „ponadczasowy”, aktualny zawsze. Nigdy za mało namawiania do profilaktyki! 

– Tym razem pomysłodawcy akcji postawili na mocny, wizualny przekaz, po to, by w jak najskuteczniejszy sposób trafić do pacjentek – tłumaczyli przedstawiciele łódzkiego NFZ. Mnie przekonuje. A Wam jak się podoba?

Swoją drogą, fajnie byłoby, gdyby ktoś ogłosił konkurs na projekt koszulki promującej badania wśród kobiet…

4 Komentarze

Filed under Bez kategorii

4 responses to “Jak to robią w Łodzi?

  1. sylvie

    a czemu nie rozowe?

  2. sylvie

    Fajny pomysł, ale szkoda, że nie różowe.

  3. ruda_76

    Mi się nie podoba. nie przepadam za takim afiszowaniem. szczególnie, że jako właścicielka koszulki odczytuję jej przesłanie tylko stojąc przed lustrem. ludzie, których mijam na ulicy, mają zastanawiać się, czy JA mam raka?! bez sensu…

  4. marutka

    zgadzam się z Rudą, coś tu nie gra…

Skomentuj

