Pamiętacie?

Miłe Panie, od naszego spotkania podczas Marszu Różowej Wstążki minął już ponad miesiąc (do tej pory przejeżdżając obok Placu Zamkowego uśmiecham się na wspomnienie naszego Miasteczka:)).

Mam nadzieję, że mimo, że edycja 2009 jest za nami, pamiętacie nadal o tym co najważniejsze? Że nie odłożyłyście na półkę tematu „Badam regularnie moje piersi, bo wiem, że ewentualne wczesne wykrycie uratuje mi życie“ :)?

Na portalu http://www.kampaniespoleczne.pl znalazłam przykład kampanii, której celem jest właśnie poprawa naszej kobiecej pamięci, albo raczej niepamięci:), zerknijcie:

  

Na okładce jednego z arabskich magazynów dla kobiet zamieszczono różowe kółeczko z napisem „Dotknij tutaj”, a pod nim wyczuwalne było niewielkie zgrubienie.

W środku magazynu znajdował się z kolei magnez – „przypominacz lodówkowy”. Ta prosta i subtelna kampania dostała nawet nagrodę w jednym z najważniejszych konkursów branżowych: Srebrnego Lwa na Festiwalu Reklamy w Cannes 2009.

A Wy jakie macie sposoby na pamiętanie o regularnych badaniach?

 

2 Komentarze

Filed under Bez kategorii

2 responses to “Pamiętacie?

  1. A może tak w łazience na lustrze, kabinie prysznicowej czy po prostu na ścianie nalepić naklejkę z różową wstążeczką?

  2. ewa

    Jestem studentką pielęgniarstwa i piszę pracę licencjacką o jakości życia kobiet po amputacji piersi(mastektomii).Proszę o wypełnienie mojej ankiety.Jest anonimowa i zajmie najwyżej 10 minut.Z góry bardzo dziękuję. Z poważaniem

    Ewa
    http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/10964/

Skomentuj

